THANK YOU ---->>

Assalamualaikum.
02072012, Isnin. Majority komuniti 4 Dedikasi pergi lawatan ke Nuclear Technology Propels the National Vision, Bangi. Bestlah jugak pergi sana. Dapat temu ramah mcm mcm senior yang tengah buat show pasal dorang punya kajian or experiment or pape je lah.

On the way balik. Dalam bus. Aku letak handphone atas riba. Dausz Teves duduk belakang aku. Tiba tiba dea pergi depan aku then amik gambar aku. Bila aku tengok handphone yang dea pegang ....... handphone aku ! Tapi aku buat muka bodoe je.

Nie ha gambar yang dea amik.
Around one minute, dea bagi handphone tu kat aku. Aku tanya dea mcm mana dea amik handphone aku. Tapi dea tak nak bagi tau. Aku pun malas nak tanya banyak banyak walaupun banyak persoalan kat kepala hotak aku nie. Daus just cakap "dalam tu ada video. kau tengoklah."

Sampai kat rumah. Aku teringat yang daus cakap ada video so, aku pun tengoklah. Hahha. Kelakar sangat.

p/s untuk daus : ye, aku simpan video kau nie sampai bila bila.

Lepas tu, aku tengok kat camera album. Ada gambar bdak sengal nie.

Bila aku nampak je ada gambar sufy dalam handphone nie. Aku terus mesej sufy. Mestilah sufy tau kan mcm mana daus boleh dapat handphone aku sebab dea siap posing lagi dengan daus. Lagi pun sufy kan duduk sebelah daus. Em ....... rupanya handphone aku jatuh. Then daus amik handphone tu. Sebab tu dalam vidoe dea cakap pasal KECUAIAN. Okayy. Aku ingat sampai bila bila. Serious, aku tak rasa pun yang handphone aku jatuh. Kot ya pun dengan keadaan bus yang terhuyumg hayang and budak budak nie memekak tak tentu pasal. Mesty lah aku tak dengar handphone aku jatuh.

Pape pun, thenz ya daus! kau dah selamatkan handphone aku. Kalu kau tak amik, mesty driver bus tu yang amik handphone aku. Hahaha. THENZ yaw !


Okayy. GTG. Ciao.

No comments:

Post a Comment