MEDICINE.. OH MY ----


Assalamualaikum.
Look at my picture. What's that? You think? Hahaha. Brilliant ! That is medicine. Argghhh. Dah tiga tahun lebih tak makan ubat. Last aku makan time form one sebab demam. Lepas tu aku tak sakit. Tahun nie memang aku pernah demam tapi aku tak pergi klinik and tak makan pil. Sebab? sebab aku tak nak lah. Ubat ubat kat atas nie, ubat pertama for this year yang aku makan. Mula mula makan ubat batuk, cehhh, tak sedap. Macam makan gula gula berangin. Puihh.

At first, aku rela hati nak pergi klinik, beria ia ajak emak. Semangat. Tapi lepas tu, aku tertidur, ngantok, penat sangat pergi nuclear. Hehe. Then mak kejut ajak pergi klinik. Aduyyy. Syok gila tidur ..... aku buat bodoe je. Tidur je. Sampai mak bising.

Aku suruh mak mintakkan ubat air tapi ....... mak cakap aku mengada ! Cehhh. Sakit pulak hati kita nie. Perhhh, aku tengok ubat tu warna hijau. Bapak tak selera aku nak telan. Dah lah bau, mak aihhh. Tak boleh nak cakaap. Ubat putih tu aku boleh terima lagi. Dah seminggu, tapi ubat tak habis habis. Sape suruh doctor tu bagi pil banyak banyak.

Yang aku ingat. Kali kedua aku makan pil hijau tu, gila seksa. Tak boleh nak telan kot. Last last aku polak. Aku ludah dalam tong sampah. Hahahaha. Sshhhh, rahsia ......


Okay, GTG. Ciao.

No comments:

Post a Comment