_____ SPORT DAY _____



Assalamualaikum.
 Nampak tak? Nampak tak?? Aku celop. Hahhha. Tak faham? Tak nampak baju warna apa aku pakai tu? Heeee. Aku kan rumah Kuning. Baju rumah hijau nie aku curi baju abang aku yang hafiz tu. Suka hati aku lah. Bukan dea marah pun aku pakai baju dea. Kan angah? Hakhak.

Aku pakai baju rumah hijau pun sebab member aku semua rumah hijau. Nadiah, Azani, Ekin, and so on. Lagi pun aku tak ada kawan kat rumah kuning sebab aida tak nak datang. Sengal punya aida!!!! Nie semua idea Nadiah. Dea yang bagi idea suruh aku celop. So since pagi sampai petang aku lepak dekat khemah rumah hijau. Haha.

Then, ekin and khaireen suka take photo. Memanglah aku mengaku aku suka posing gambar tapi masalahnya aku segan. Paham tak segan?! Yang dorang nie pulak setiap minit nak take photo. Time aku ready nak posing, tak nak tangkap. Bila aku malu malu nak posing, baru nak t'hegeh hegeh suruh aku pandang camera. Menyampah. Haha.


Okay then. GTG. Ciao. Bubye.

No comments:

Post a Comment