HOPEFULLY SEHAT ESOK !

Assalamualaikum.
Seperti yang semua maklum hari nie hari Selasa, 26062012. Subjek terakhir tadi sejarah. Dengan semangat yang ada, aku langsung tak ngantuk belajar sejarah bab4 walaupun tengahari. Why? What the hell lah question korang. Bab4 kan pasal islam. Sebab lain aku semangat is start bab4 nie, baru aku rasa sejarah yang aku belajar nie shahih. Bab yang aku paling tak suka bab1 and 2. Nape? Fikirlah sendiri.

Bila jarum jam aku tepat menunjukkan pukul 1:40pm, cepat cepat aku masukkan pencil box, buku teks sejarah and botol dalam beg. Hahha. Nanti kena tinggal dengan Aida! Kurang asam ouh aida. Pukul 1:30pm tiba tiba hantar surat. Dea tulis "balik nanti kalau kau lambat aku tunggu kat luar". Perghhh. Mana tak gelabahnya aku nak kena kemas cepat cepat. Otw nak keluar pagar, Aida cakap nak jalan kaki. Aku pun, Okengg!

Around 30 minutes something kami sampai kat Nanding. Letih tau tak? Ingat Jalil dengan Nanding dekat? Fuhhh, naik kereta meme lah dekat toq. Bila sampai kat Michu, mulalah hujan gerimis. Sampai Nanding baru hujan agak lebat sikit. Alhamdulillah sampai je kami dekat kedai Cik Badar, hujan pungg lebat. Kami R&R kat kedai dea. Tak terkata penatnya weyhh.

Habis makan kami balik. Redah je hujan. So, sekarang nie 6:29pm. Aida dah dapat MC sebab demam. Aku? Tanda tanda nak demam tu ada dah. Tapi aku tetap nafikan. Esok ada presentation bi kot. Aku kena datang even demam. Batuk aku dah semakin parah nie. Kat kedai cik badar tadi pun aku dah macam orang apa je, batuk tak berhenti. Time tu aku rasa berserah je la apa nak jadi.


Okay then. GTG. See you soon. Bubye.

No comments:

Post a Comment