------> MAJLIS KOKO .:.

Assalamualaikum.
Hari nie kat sekolah ada majlis anugerah kecemerlangan kokurikulum. Aku tak dapat anugerah pun ): Just masuk perbarisan je.
Handsome tak aku? Hehe. Masa nie kat dalam dewan dah. Jealous sangat tengok orang dapat anugerah. Ada yang dapat sijil Antarabangsa, Kebangsaan. OKay, aku paling tinggi pun sijil negeri je. Okay tak apa. Esok esok aku ada lah peluang kot. InsyaAllah.

Nie pagi, before pergi perbarisan. Kat depan bilik BSMM,
Aku dengan Iffa Ain.








Terserlah kependekan Iffa.
Nie pun sebelum perbarisan. Kat tepi dewan.
Aku dengan Aida KB.






Nie dah habis event. And dah nak balik ke home sweet home.
Aku dengan Fatin Wawan.


Okayy, jangan takot dengan bayang bayang sendiri. Hahahaha. This is my shadow okayy.
Hari nie nak cakap seronok pun ada, bosan pun ada. Apa apa pun, Jalilians tetap best and power. Kan? Kan?


Okay. See you soon. Bubye.

No comments:

Post a Comment