YOU'RE MY FRIEND.

Assalamualaikum.
Hey, sekarang nie minggu ke-2 bulan Januari. Hurm, lama tak update blog. Okay, what ever.

Aku nak cerita pasal budak yang kat gambar tu. Alaa. yang tengah senyum tu. Bukan yang tutup muka tu, yang tu aku. Adoyyy. Nama dia Sara.

Okay. sediakan tisu semua. Aku nak cerita menda sedih nie.

Sara, aku tak tau apa kesalahan yang kita dah buat sampai ada benteng pemisah antara kita. Kau tak perasan ke sara? Kita kawan dah lama since form2. Naik form3 kita kelas lain tapi kita still kawan sampai form5.

Tapi ada sorang kawan kita yang cuba nak halang persahabatan kita. Kenapa ya?

Even ada penghalang, kita tetap together!

Sara, nape ada orang jealous dengan relationship kita? Even sekarang kita mcm dah tak b'kepit and kau dah rapat dengan orang lain, pun still ada orang jealous dengan kita. Knape? Knape??

Ada orang cakap yg aku rampas best friend dia. Tapi dia tak sedar ke yang dia dah rampas kau dari aku? Perlu ke dia nak cakap mcm tu?? Aku sedih weyh. Sedih.

Tolong lah faham jiwa aku. Aku benci semua nie. Fair la dia dah ada kau and aku dah ada ......... So what's the matter?

Aku tak paham dengan dia. AKU TAK PAHAM DENGAN DIA!!!!!

"Ya Allah, semoga aku dah sahabat aku dari kalangan orang yg sabar dan sentiasa dalam peliharaan Kau. Permudahkanlah urusan kami.


Au Revoir. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment